Human
flow-image

Сајбер-криминал прети дигиталном току продаје

Овај ресурс је објавио HUMAN

Сајбер-криминалци користе нове методе напада на нове дигиталне површине, укључујући дигитални маркетинг. Они користе ботове, или софтвер за аутоматизацију, да опонашају људски ангажман у маркетингу – монетизују лажне кликове на плаћене огласе и резултате претраге, лажни саобраћај на сајту и попуњавање образаца, као и ботове за ретаргетирање. Иако су трошкови маркетиншких превара стварни и доказани, за многе лидере дигиталног маркетинга овакве злоупотребе остају невидљиве и не бивају спречене. Важно је разумети прави утицај на маркетиншке кључне индикаторе перформанси (KPI), укључујући и животну вредност (LTV), док се ботови инфилтрирају и пролазе путем дигиталног корисника.

Преузмите одмах

box-icon-download

*обавезна поља

Молимо вас да прихватите услове

Испостављањем захтева за овим ресурсом ви пристајете на наше услове коришћења. Сви подаци су заштићени нашим Обавештењем о приватности. Ако имате додатних питања, пошаљите нам их на адресу е-поште dataprotection@headleymedia.com.

Сродне категорије Заштита крајње тачке, Антивирус, Откривање и одговор крајње тачке (EDR), Управљање крајњом тачком