Human
flow-image

Извештај о упоредној анализи маркетиншких превара

Овај ресурс је објавио Human

Маркетиншке преваре постоје у бројним облицима, од којих се неки могу повезати са било којим корисником интернета у 21. веку. Али неки модели преваре нису тако лако разумљиви и настављају да пролазе испод колективног радара чак и највиших лидера у маркетингу перформанси. HUMAN и Renegade су недавно спровели анкету која је обухватила 129 лидера у области дигиталног маркетинга задужених за маркетинг перформанси како би боље разумели колико су трговци упознати са моделима маркетиншке преваре, размерама претњи маркетиншких превара и њиховим одговором на овај изазов.

Преузмите одмах

box-icon-download

*обавезна поља

Молимо вас да прихватите услове

Испостављањем захтева за овим ресурсом ви пристајете на наше услове коришћења. Сви подаци су заштићени нашим Обавештењем о приватности. Ако имате додатних питања, пошаљите нам их на адресу е-поште dataprotection@headleymedia.com.

Сродне категорије Обавештајни подаци о претњи