

Онлајн превара: психологија превара и како их технологија може спречити
Овај ресурс је објавио Callsign
С обзиром на то да је четири од пет потрошача широм света примило преварну (scam) поруку, поштено је рећи да су преваре у порасту. Истовремено, свест потрошача о преварама порасла је и у мејнстрим медијима и у циљаним потрошачким кампањама. Али зашто још увек наседамо на онлајн преваре? Овај јединствени извештај који је наручио Callsign узима глобалне податке о потрошачима и интервјуе са водећим стручњацима за преваре из светских банака с циљем да се разумеју болне тачке и изазови у спречавању и откривању онлајн превара.
Преузмите одмах
*обавезна поља
Испостављањем захтева за овим ресурсом ви пристајете на наше услове коришћења. Сви подаци су заштићени нашим Обавештењем о приватности. Ако имате додатних питања, пошаљите нам их на адресу е-поште dataprotection@headleymedia.com.
Безбедност е-поште, Безбедност е-поште у облаку, Заштита од нежељене е-поште, Шифровање е-поште, Интелигентна заштита е-поште, Безбедни мрежни пролаз е-поште, Безбедност на вебу, Откривање робота и смањивање ризика, Изолација прегледача, Надгледање тамне мреже, DDoS заштита, Откривање преваре, Безбедни веб мрежни пролази